Start | Wiadomości | Biznes - zobacz więcej / Video | USA. Twórca wyskakujących okienek z reklamami przeprasza internautów

USA. Twórca wyskakujących okienek z reklamami przeprasza internautów

Rozmiar czcionki: Decrease font Enlarge font

Bloomberg/x-news

- Przepraszam, że stworzyłem wyskakujące okna z reklamami - powiedział Ethan Zuckerman, dyrektor Centrum Mediów Społecznościowych w Instytucie Technologicznym w Massachusetts. Informatyk, który wprowadził pop-upy do internetu stwierdził, że kluczowe obecnie usługi (jak Facebook czy poczta e-mail) zasługują na lepsze finansowanie i niewykluczone, że będą kiedyś płatne.

Zuckerman zwrócił uwagę na korzyści płynące z takich opłat - mogą one wówczas zrezygnować z reklam czy śledzenia swoich użytkowników.

- Reklamy w tradycyjnej prasie dają czterokrotnie większy zysk, bo o połowę bardziej przyciągają uwagę - dodał twórca pop-upów. - Na Facebooku koncentrujemy się na kontakcie ze znajomymi i nie jesteśmy wtedy zainteresowani robieniem zakupów - wyjaśnił. Według Zuckermana optymalna wysokość miesięcznego abonamentu za dostęp do Facebooka powinna wynosić 5 dolarów. 

  • email Prześlij znajomemu
  • print Wersja do druku
  • Plain text Czysty tekst
Get Adobe Flash player
Tagi
Dla tego artykułu nie określono tagów
Nasz Rzeszów © 2006-2008. Wszelkie prawa zastrzeżone.